10 תשובות
כן
אנונימית
שמתי אנשים בתא גזים על פחות ממה שהוא עשה לך
שואל השאלה:
זה היה משפיל ברמות
אנונימית
תעשי לו תנור הולנדי
יש לי גם בן זוג אני מבין את המרגש (בן 44)
לגבי הבושם זה לא מוגזם, לגבי הלהוריד מהנשיות, כן הגזים.
זה טבעי לגמרי ואם הוא לא מקבל את זה זאת בעיה שלו, אני למשל עם האקסית היינו עושים תחרויות נאדים של מי יותר חזק חחח חחח פשוט צריך להבין שזה טבעי
שיגזים ככה
מוגזם רצח
לא רק מוגזם זה מגעיל (לא את כן)
ממש הגזים
אנונימית