8 תשובות
של כיתה יא או יב
שואל השאלה:
יא
אנונימי
זה לא רע
ואתה ביא אתה יכול לשפר את זה שנה הבאה
זה לא הכי גרוע ובאמת זה למה שאלתי. היו לי הרבה חברים ששיפרו בשנת יב את יא
שואל השאלה:
הבעיה ששם החומר יהיה אחר ואז אני אצטרך בו זמנית להתאמן על זה אחרי ששכחתי כבר הכל
אנונימי
החומר לא מאוד שונה והרבה ניגשים למתמטיקה בחורף ככה שכן אפשר לג'נגל
זה רע
שואל השאלה:
^ אם לא עשית עוד בגרות אחת בחיים שלך אין לך למה לענות...
אנונימי
התחברות ל