14 תשובות
קצת
כן.
לאף אחד לא אכפת
כן פשוט כנראה לא יהיו לו הרבה צפיות באופן מיידי
לא
הסתטורי היחידי שאני רוצה לעלות בארבע בבוקר זה כשאני נמצאת בטרמינל
לא
ובכללי תלוי איזה סטורי למי אכפת מתי את מעלה פשוט בשביל הלייקים צריך בשעות שיש אנשים באפליקציה
לא
אף אחד לא חוקר לך את הסטורי מעיפים מבט ומדלגים זה לא תורה חדשה
רוצה סוד?
כולם מדלגים מהר על הסטורים חוץ מחברים שלך ואנשים ששונאים אותך לאף אחד אחר לא באמת אכפת
כולם מדלגים מהר על הסטורים חוץ מחברים שלך ואנשים ששונאים אותך לאף אחד אחר לא באמת אכפת
באותו הנושא: