4 תשובות
אם היא 8 חודשים איתך ולא סיפרה לך זה לא תקין, הייתי נפרדת רק על זה.
זה כמו אפקט האוטיזם
ברגע שאתה מגלה שלבן אדם יש אוטיזם אתה מתחיל לראות אותו ואת הפעולות שלו באור אחר. ובדרך כלל אתה פחות רוצה להיות חבר שלו (מניסיון שהיה לי עם חברה לשעבר)
זה מאוד הגיוני ההרגשה שלך כי עכשיו אתה בתת מודע שלך מתחיל לראות כל התנהגות בעייתית שלה כהיא פגומה ולכן אני מעליה בתת מודע שלך
הגיוני לגמרי שאתה מרגיש ככה, אני חושב שהדבר היותר גרוע בו הוא זה שהיא לא סיפרה לך את זה, כי זה שהיא מאובחנת ולא סיפרה לך ועוד כשאתם ביחד 8 חודשים זה קצת הזיה, במקומך כן הייתי מנסה לראות איך זה מרגיש במשך כמה ימים לפני שאני עושה צעד של פרידה, גם אני כן חושב שאתה צריך לדבר איתה ולשאול למה היא מסתירה דבר כזה, בכל מקרה האבחנה הזאת גם אומרת הרבה עליה כבן אדם וגם אתה צריך להסתכל על העתיד שלך איתה ביחד, כי אם זה כבר משהו שהיא מאובחנת בו זה אומר שאלו לא התנהגויות שיעברו תוך כמה שבועות או חודשים וזה משהו שממש יהיה חלק ממנה לאורך זמן, אז קח את זה כשיקול דעת
אחי, 8 חודשים לא ידעת וזה לא הפריע לך, מה זה משנה עכשיו? כי יש לזה שם פתאום? זה לא אמור לשנות לך, ובטח שלא להוריד מהמשיכה שלך כלפיה