האם הייתם משפרים 79 בבגרות אם קיבלתם במתכונת 100 והוגשתם על 100?
ההתלבטות היא שגם עם ה79 שלי ב572 אני סיימתי עם 92 סופי בשאלון 572 ועם השאלון 571 (קיבלתי 98) הציון הסופי שלי ב5 יחל מתמטיקה הוא 96. גם אם אני לא משפרת את הציון בבגרות הספציפית הזו אני מסיימת 5 יחל על 96