3 תשובות
כי גברים ונשים לא מתקשרים אותו דבר
זה לא מדוייק
בנות הרבה יותר רגישות, לבנות יש כישורים חברתים הרבה יותר טובים. הבעיה היא שבנות מצפות מבנים להפגין את אותה אינטלגנציה רגשית שיש להן ולקלוט את הרמזים שלהם.
דבר שלדעתי מייצר סוג של הרסניות
האמת יותר קל לי לתקשר עם בחורה מאשר בחור
נראה לי תלוי אופי וסיטואציה
התחברות ל