תשובה אחת
שנינו מתמודדים עם הפרעות נפשיות לא פשוטות (אני מתמודדת עם הפרעת אישיות גבולית והוא עם פוסט טראומה), לפעמים קשה להיות בזוגיות ובכלל בתקשורת עם העולם במצבים רעים בהפרעות האלה.
היה בהתחלה קצת קשה עם כל המכשולים והוא היה בתקופה לא טובה ולא רצה שאפגע מזה, אחרי חודש שנפרדנו עשינו שיחה והבנו שאנחנו רוצים להישאר בקשר ומתגעגעים גם אם זה לא בקטע רומנטי, קבענו להיפגש ביום אחרי ופשוט הבנו שאנחנו מוכנים לנסות שוב ולחזור ושממש התגעגענו, מאז הקשר במצב טוב ממש והתחלנו להיפתח עוד יותר ולהבין אחד את השנייה יותר :)
היה בהתחלה קצת קשה עם כל המכשולים והוא היה בתקופה לא טובה ולא רצה שאפגע מזה, אחרי חודש שנפרדנו עשינו שיחה והבנו שאנחנו רוצים להישאר בקשר ומתגעגעים גם אם זה לא בקטע רומנטי, קבענו להיפגש ביום אחרי ופשוט הבנו שאנחנו מוכנים לנסות שוב ולחזור ושממש התגעגענו, מאז הקשר במצב טוב ממש והתחלנו להיפתח עוד יותר ולהבין אחד את השנייה יותר :)
באותו הנושא: