8 תשובות
את המוות בעיקרון
פשוט הציקה לה בלי סוף ושרה שירים כמו שהיא עושה באח שהיא מתאימה את השירים לסיטואציות וגם מאיה וטל היו ביחד שם וגל די הפרידה ביניהם וגרמה לו להעמיד אותה להדחה לא יודעת מה קייסי קשורה
אנונימית
כמו שהיא עושה בהאח הגדול, עצבנה אותה
שואל השאלה:
אז למה כולם אוהבים אותה??
אז למה כולם אוהבים אותה??
כי האסטרטגיה של גל זה להתמסכן
והקהל הישראלי אוהב מסכנים
סתם אלה שקונים את ההצגה שלה אוהבים אותה היא לא אמינה בשיט
אין לה כל כך הרבה תומכים פשוט הם עושים הרבה רעש
אין לה כל כך הרבה תומכים פשוט הם עושים הרבה רעש
אנונימית
רק רפאלה לה לה
באותו הנושא: