9 תשובות
כי זה לא פוליטי, זה כדורגל
אנונימי
אתם לא רמה
כי אנחנו גרועים
כי ישראל גרועים
תחפשי ביוטיוב שיר המונדיאל 2010
כי קבוצה של לוזרים
גם עוד אלף שנה לא ניהיה במונדיאל, טוב אם אין כדורגל לפחות יש כדורסל
כי אנחנו משתתפים במוקדמות של אירופה
כי הישראלים לא חתיכים מספיק
אנונימית
התחברות ל