7 תשובות
עבודה, בית ספר, תנועות נוער
שואל השאלה:
אני בת 20
אני בת 20
אנונימית
זה יהיה די מוזר אם פשוט תבואי למישהו ותשאלי אותו "רוצה להיות חבר שלי?" תיגשי אליהם באנרגיה טובה ותפתחי שיחה אני מאמינה שילך לך טוב
אחותי אני ממש מבינה אותך
תצאי מהבית. אל תפחדי לגשת לאנשים להתחיל שיחות, תדברי עם אנשים שאת לא מכירה כאילו אתם חברים שנים
תצאי מהבית. אל תפחדי לגשת לאנשים להתחיל שיחות, תדברי עם אנשים שאת לא מכירה כאילו אתם חברים שנים
כל מסגרת תכלס, עבודה, תואר, צבא
מוזמנת להשאיר אינסטגרם ומלא יפנו אלייך
בלי קשר לצאת מהבית, ללכת לתנועות נוער, בית ספר, ללכת אולי אפילו לעבודה ושם להכיר, לראות אנשים באינסטגרם מהעיר שלך ולהגיב פשוט, ללכת להופעות וכו..
בלי קשר לצאת מהבית, ללכת לתנועות נוער, בית ספר, ללכת אולי אפילו לעבודה ושם להכיר, לראות אנשים באינסטגרם מהעיר שלך ולהגיב פשוט, ללכת להופעות וכו..
אנונימי
הדרך הכי קלה להשיג חברים זה דרך עבודה או הצבא
באותו הנושא: