6 תשובות
פשוט לתמוך במדינת טרור.
זה רמת הקיצון
קיצוני.
אל.
אנונימי
קיצוני כמו להצביע לבן גביר רק לצד השני
תראה הרבה פה יגידו שזה קיצוני כי זה אתר רק של צעירים והימין הקיצוני זה הצד היחיד שחזק בפרסום לצעירים, אבל בתכלס כל המטרה שלהם זה לייצג ערבים ופלסטינים שהם 20% מאזרחי המדינה + 3 מיליון תושבי השטחים הכבושים שהמצב חיים שלהם גרוע והם רוצים לשפר אותו (לא בצורה שסותרת ביטחון בתוך ישראל, הפוך, ביטחון משותף)
פשוט תשמע מה הח"כים שם אומרים, ואז תשווה את זה לדברים שכתבו פה כמו מדינת טרור, אין קשר... וזה הגיוני כי יש הרבה פחד בישראל, אבל הפחד הזה לא יכול להפוך לגזענות
מאוד
הרשימה המשותפת מורכבת משמאלנים קיצוניים שלא גינו את חמאס ומאמינים במדינה פלסטינאית
התחברות ל