16 תשובות
תתקשרי חספרייה לבקש להאריך
אני חושב שיתנו אולי קנס כספי
כלום לא יקרה.
יש לי ספרים אצלי בבית שהשאלתי לפני כמה שנים ושכחתי להחזיר.
{;
קנס
קנס
פשוט קנס כמו שאמרו
וזה גזל
זאת גניבה , את אמורה להחזיר זה לא מקובל לפחות תקני את לא צריכה לקחת זה סתם קארמה רעה
מה קשור גזל
אני פעם שככתי ספר והוא נעלם בבית
אז פשוט אתה צריך או לשלם להם קנס או לרנות ספר מאותה קטגוריה
זה כמו גניבה
שואל השאלה:
קנס ואני יכול להשאיר אצלי? חחח
אנונימי
אני לא חושבת שהוא השאיל הוא פשוט לקח בלי השאלה
קנס 50 שקל אבל יכול להיות שזה תלוי בספר בכמות הקנס
אבל אפדר פשוט להשאיר אצלך למלא זמן ולהחזיר במכונות האלה אם זה לא יעשו כלום (אבל הם שולחים מלא אימיילים להזכיר)
שואל השאלה:
השאלתי! פשוט אני לא כל כך רוצה להחזיר אותו.. אין לי שום בעיה לשלם חח
אנונימי
התחברות ל