10 תשובות
כי זה עצוב
יש להם מדינות מספיק גדולות
ליהודים יש מדינה אחת והיא מאוד קטנה
זה עצוב ברמות
כי ערבים בכל מקום והם הורגים אותנן
זה לא כולם יש מחלוקת גדולה בזה בעניין הפוליטי אחד הנושאים שפוליטיקאים מתמודדים עליו
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת ספציפית ישראלים או ערבים
בכל מדינה
מה הבעיה אם בן אדם אוהב מדינה מסוימת אז הוא מחליט לעבור לגור בה או אם במדינה שהוא נולד בה אין לו אופציות להגשים את עצמו תסבירו לי אני לא באה להתווכח אני רוצה לדעת מאיפה הדעה הזאת של אנשים מגיעה
אנונימית
כי הם עושים רק צרות
אה
כי הם מביאים את התרבות שלהם והאלימות והיצרים שלהם והורסים
כי הם לא מבינים את הפואנטה, לרוב מתוך גזענות
אם יש מדינה שמהגרים לתוכה, זה אומר שהמדינה יותר טובה מהמדינות שמהן היגרו
ולתשובות פה, אתם יודעים שלא כל המהגרים בארץ ערבים, כן? רוב היהודים בישראל הם מהגרים או ממשפחות של מהגרים, יש מהגרים שהם עובדים זרים, וכולי וכולי וכולי
תלוי במדינה,ארהב פיתחה המון תרבויות וצמחה בתור מדינת המהגרים,המון דברים טובים שבזכות המהגרים קרו לא היו קורים
המון אנשים נוטים להסתכל על קיצון שלילי ולהכליל קבוצות
כי הרבה מהגרים מביאים דברים לא טובים כמו באירופה שהמון מהגרים מביאים איתם אלימות ומנסים להשתלט על המדינות שם
התחברות ל