12 תשובות
אני אישית לא התעסקתי...
שואל השאלה:
מכירים מישהו שהתעסק?
מכירים מישהו שהתעסק?
אנונימית
מפחיד אותי מאוד
אנונימית
מאגיה שחורה זה איך שנוצרים קוראים למאגיה שמגיעה מארצות אפריקה וילידים אמריקאיים, בקטע גזעני
במציאות מסורות כמו וודו או עשבי מרפא לא פוגעות ולא נועדו לפגוע
מה שכן, כשמשתמשים במאגיה של קבוצת אוכלוסיה שאת לא חלק ממנה, זה לפעמים cultural appropriation כי הם סבלו על זה וזה מסורות שבאות מדור לדור
אם זה מעניין אותך, את יכולה לקרוא קצת על baneful magic באנגלית, יש המון מידע על זה
אני גם מצרף סרטון על וודו שממש ריגש אותי
במציאות מסורות כמו וודו או עשבי מרפא לא פוגעות ולא נועדו לפגוע
מה שכן, כשמשתמשים במאגיה של קבוצת אוכלוסיה שאת לא חלק ממנה, זה לפעמים cultural appropriation כי הם סבלו על זה וזה מסורות שבאות מדור לדור
אם זה מעניין אותך, את יכולה לקרוא קצת על baneful magic באנגלית, יש המון מידע על זה
אני גם מצרף סרטון על וודו שממש ריגש אותי
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
התעסקת פעם במאגיה? הטלת כישופים?
התעסקת פעם במאגיה? הטלת כישופים?
אנונימית
כן, זה חלק מהדת שלי
שואל השאלה:
ואתה מכשף אנשים כאילו?
ואתה מכשף אנשים כאילו?
אנונימית
לא בדיוק
אני מתעסק במה שנקרא divination, התרגום הלא מוצלח בכלל של זה לעברית זה חיזוי עתידות
ואם יש אדם שחשוב לי אני לפעמים אתן לו בקבוקון הגנה מתנה, בהסכמה כמובן
אני גם מתעסק קצת בsex magic אבל זה כבר יותר אישי ואני לא ארחיב על זה יותר מידי
אני מתעסק במה שנקרא divination, התרגום הלא מוצלח בכלל של זה לעברית זה חיזוי עתידות
ואם יש אדם שחשוב לי אני לפעמים אתן לו בקבוקון הגנה מתנה, בהסכמה כמובן
אני גם מתעסק קצת בsex magic אבל זה כבר יותר אישי ואני לא ארחיב על זה יותר מידי
שואל השאלה:
אתה יעני קורא בקלפי טארוט?
אתה מנסה להזיק לאנשים דרך הכישופים?
נולדת עם זה?
סליחה על כל השאלות זה פשוט ממש מסקרן ומעניין אותי
אתה יעני קורא בקלפי טארוט?
אתה מנסה להזיק לאנשים דרך הכישופים?
נולדת עם זה?
סליחה על כל השאלות זה פשוט ממש מסקרן ומעניין אותי
אנונימית
אני קורא בקלפי טארוט וברונות נורדיות, אני גם לומד כרגע אסטרולוגיה ונומורולוגיה, ואני רוצה ללמוד קריאה בכף יד, שימוש במטוטלת, ולנומרד
אני לא פוגע באנשים בעזרת מאגיה
כל בן אדם יכול לעשות מאגיה, לא צריך להוולד מיוחד בשביל זה
אני לא פוגע באנשים בעזרת מאגיה
כל בן אדם יכול לעשות מאגיה, לא צריך להוולד מיוחד בשביל זה
שואל השאלה:
איך למדת את זה?
ואתה לא מפחד שזה יתנקם בך?
איך למדת את זה?
ואתה לא מפחד שזה יתנקם בך?
אנונימית
למה שזה יתנקם בי? אני לא עושה שום דבר שהוא רע
למדתי מספרים ומאנשים אחרים מהדת שלי או דתות דומות
למדתי מספרים ומאנשים אחרים מהדת שלי או דתות דומות
באותו הנושא: