התחברות
הרשמה
פעם בטעות ירקתי על המורה ואני עדיין זוכר ומרגיש בושה
26 ביוני 2026, 23:06
מורים
4 תשובות
זה באמת מביך
T
Taco Truck X VB
תודה על השיתוף
ו
ונוס בתמוז
תודה רבה שידעת גם אותנו
L
Levi-Ackerman
צודק, היית צריך בכוונה.
נ
ניתאי אלעד
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
בטעות ירקתי חומצה על המורה נהיגה מה לעשות?
אם קניתי משהו בטעות באיזה משחק ואני מוחקת אותו עכשיו, אני עדיין אשלם?
ירקתי על עצמי בטעות תה, יהיה לי כלם על החולצה?
בטעות נגסתי במשהו עם קצת עובש אבל ישר ירקתי אני אחיה?
אם בטעות שלחתי למישהי בקשת מעקב ואני מבטלת אותה היא עדיין תראה?
אני בצום ואכלתי עכשיו משהו בטעות אבל נתתי ביס וישר ירקתי וזה עדיין נחשב?
שיעור 26 , המורה לא דיבר איתי עדיין על טסט פנימי ואני מאוד מבואסת.
בטעות שלחתי לקבוצה של הכיתה ( כולל המורה ) " יש לי נוד " עם מיקום מוזר וכולם הסתלבטו עלי המורה לא הגיבה אבל עדיין
בטעות אכלתי חלב ואני עדיין בשרית שכחתי לגמרי מה עושים
אתמול בטעות ירקתי על הטלפון ועכשיו הרמקול שלי לא עובד מה לעשות?
בטעות הכנסתי מים לפה ששטפתי ידיים ואז ישר ירקתי ויבשתי זה נחשב לשבירת צות?