3 תשובות
לי אישית שלוש שנים
והייתי עם בנים תוך כדי
אבל כשהייתי רואה אותו במציאות איכשהו זה לא היה כזה מזיז לי
פשוט הייתי עושה לו רומנטיזציה בראש
בעיקרון הלכתי לפי השיטה הרעילה, לחזור אליו עד שאני שונאת אותו, אבל בכללי ברגע שחוסמים כל דרך לדבר איתם וכל דרך שלהם לפנות אליך זה מאיץ את התהליך משמעותית
אנונימית
וואלה זה לא קורה ברגע זה תהליך כל כמה זמן אתה קולט יותר ויותר שאתה מתגבר עד ששלב מסויים זה עובר אבל אתה כמעט אף פעם לא מתגבר ב100 אחוז כי זה בסוף אדם שאהבת ושום דבר לא באמת יכול למחוק את הזיכרון שלך מהבן אדם
עכשיו אני אגיד לך ככה אצל כל אחד זה שונה יש אנשים שלוקח להם חודש ויש אנשים שלוקח להם שנים אין משהו אחד שהוא נכון צודק או טוב
אני אגיד לך שבאופן אישי בחודש הראשון היה לי מאוד קשה להתרגל לחיים בלעדיה
אבל לאט לאט אתה מתרגל מוצא שיגרה עיסוקים וזה פשוט נעלם והיום שנתיים אחרי אני באמת מסתכל על זה בתור זיכרון נחמד
אם אתה רוצה זמן ספיצפי אני חושב שלקח לי חצי שנה להרגיש התגברתי
התחברות ל