4 תשובות
אחלה
אליה יותר יפה
אליה יותר יפה
את השמות של הבנות אני מחבבת, לבן הייתי נותנת שם אחר
לא אוהבת
עמנואל לבת קצת בעייתי לפי מה שאני יודעת, משום שזה שם של בן לכן פחות ממליצים לתת אותו לבנות אם אני לא טועה.
שאר השמות ממש יפים!
שאר השמות ממש יפים!
באותו הנושא: