5 תשובות
לגיטימי שהיא תעלב
מוצדק לגמרי. אמרת שאתה עייף ואז הולך עם חברים.
תפצה אותה או משהו.
מוצדק
לא עשית משהו רע אבל הגיוני שתתבאס
אכן מוצדק.
שניכם מוצדקים
אבל עדיין אתה לא יצאת הכי סבבה בסיטואציה
כי מבחינתה זה כנראה הרגיש לה שזה שאמרת שאתה עייף זה היה שקר כדי לא להיות איתה עוד (אני אומרת לך מה אני הייתי חושבת ואיך רוב החברות שלי כנראה היו מפרשות את זה) שהיה לך כוח לחברים שלך ולא אליה וזה מעליב אבל תנסה להסביר לה את הצד שלך כי זה לגיטימי להיות עייף ואז להיתקל בתוכניות חדשות אבל לא יודעת אני מבינה אותה
התחברות ל