10 תשובות
ממש לא זה אחלה לגמרי
לא
{;
לא יש כאלה שמעשנים את זה ביום, אבל זה עדיין מזיק
ממש לא(עישנתי את סבא)
לא, מכירה אנשים שמעשנים 1-2 חבילות ביום
לא אבל כן
ממש מעט, פחות מסיגריה ביום, זה לא נחשב ככ לעשן, עדיף להפסיק וזהו בכמות כזאת שלא באמת מכורים וזה סתם משחק.
התחברות ל