13 תשובות
שלי גם good old fashione, אבל צר לי לבשר לך שסביר להניח שלא תאהב אותם בעוד כמה שנים
שואל השאלה:
...למה לא?
אני אוהב אותם כבר כמה שנים טובות
...למה לא?
אני אוהב אותם כבר כמה שנים טובות
היתה לי אובססיה חזקה במשך שלוש שנים ומאז אני בקושי מסוגלת להאזין להם
כי יש להם סאונד נורא ממכר אז אתה חורש עד שנמאס
כי יש להם סאונד נורא ממכר אז אתה חורש עד שנמאס
שואל השאלה:
לדעתי פחות
יש תקופת זמן שאני שומע אותם ממש ויש תקופה שפחות וכמעט בכלל אבל זה תמיד חוזר אחרי כמה זמן
לדעתי פחות
יש תקופת זמן שאני שומע אותם ממש ויש תקופה שפחות וכמעט בכלל אבל זה תמיד חוזר אחרי כמה זמן
שואל השאלה:
אני גם ככה לא מקשיב להם ברמה מטורפת
הם כמו כל artist אחר
יש כאלה שאני אוהב הרבה יותר
אבל עדיין לא חושב שימאס לי כל כך
אני גם ככה לא מקשיב להם ברמה מטורפת
הם כמו כל artist אחר
יש כאלה שאני אוהב הרבה יותר
אבל עדיין לא חושב שימאס לי כל כך
lap of the gods משו כזה
והשיר האחרון שלו ברח לי השם
והשיר האחרון שלו ברח לי השם
שואל השאלה:
innuendo?
innuendo?
כששמעתי אותם בעבר
אהבתי את bohemian rhapsody
אהבתי את bohemian rhapsody
יבייסיקים
הדלונג מטורף
סייב מי
כל האלבום ג'אז הוא פשוט יצירת מופת בפני עצמה לא יכולה לבחור
דה אינביסבול מן
שיר הארט אטקט כמו שכתבתי על ג'אז
דה מארצ'ף אוף דה בלאק קווין
הדלונג מטורף
סייב מי
כל האלבום ג'אז הוא פשוט יצירת מופת בפני עצמה לא יכולה לבחור
דה אינביסבול מן
שיר הארט אטקט כמו שכתבתי על ג'אז
דה מארצ'ף אוף דה בלאק קווין
שואל השאלה:
וואי כןן גם שירים ממש טובים
אני מת על האלבום הזה
וואי כןן גם שירים ממש טובים
אני מת על האלבום הזה
שואל השאלה:
dead on time ו in only seven days השירים האהובים עליי מהאלבום
dead on time ו in only seven days השירים האהובים עליי מהאלבום
שואל השאלה:
למרות ש leaving home ain't easy גם שיר מטורף
למרות ש leaving home ain't easy גם שיר מטורף
המיוניון?
באותו הנושא: