התחברות
הרשמה
אני לא יודעת מה לעשות
אני בת 17, אף פעם לא הייתי בזוגיות או התנשקתי או בדיעט.
אני כלכך רוצה זוגיות ולא יודעת איך להשיג אותה.
לא בא לי לצאת עכשיו ישר עם הבן אדם הראשון שאני יכולה אלא מישהו שבאמת מוצא חן בעיני ואני בשנה האחרונה באמת מאוד מחכה שזה יבוא וזה לא מגיע.
26 ביוני 2026, 21:49
חוות דעת
בני נוער
זוגיות
תשובה אחת
תנסי להתחיל לדבר עם אנשים ולהכיר יותר כי אם לא תעשי כלום ורק תחכי ייקח לזה יותר זמן להגיע
ה
העצלן החרוץ
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
האם יש משהו שאתם יודעים לעשות שרוב האנשים האחרים לא יודעים לעשות?
אישה שלא יודעת לבשל זה כמו גבר שלא יודע לעשות שיפוצים בבית?
יש לי גומיה אחת ואני לא יודעת לעשות צמה מה לעשות
תקשיבו יש לי עבודה בתנך ואני באמת לא יודעת לעשות אותה מה לעשות?
איך קוראים למילה הזאת שאני מתגאה במשהו שאני יודעת לעשות ואף אחד לא יודע
משהו שאתם יודעים לעשות ורוב האנשים לא יכולים/ יודעים לעשות?
מישהו יודע/יודעת לעשות דוקס אם כן אז תגידו לי בבקשה אאם
יודעת לעשות מלא עוגות ואפילו קשות.. יודעת לעשות חלות לחמניות שניצלים חזה עוף קציצות אורז פסטות חביתות פנקייקים האם זה
שאלה לבנות. צמה סינית זה דבר שכמעט כל בת יודעת לעשות? אתן יודעות לעשות צמה סינית?
מי מפה יודעת לעשות שפגט, ואיך למדתם לעשות?
יש לכם תרגיל שכלב לא יודע לעשות ? (לא לשבת ארצה להביא יד וכאלה) תרגיל שכלב לא יודע לעשות