3 תשובות
אני נרשמתי לחודש אוגוסטט
אני ממליצה למרות שעוד לא הייתי שם אבל שמעתי הרבה מאוד על זה ואני חושבת שאין מה להפסיד ההפך זה יכול לתת המון כלים לחיים ולשירות משמעותי ובכלל להיות גרסה משודרגת שלך יותר.
אני חושבת שתלך על זה.
אני אישית שמעתי דברים מאודד טובים על המקום הזה הסיבה היחידה שאני לא הולכת כי התאריכים לא מתאימים לי אבל חד משמעית לכי על זה זה כמו מחנה קיץ רק עם ערכים באמת וחשיבות להמשך וגם בחינם לגמרי
חברה שלי הייתה שנה שעברה והיא מאוד המליצה על המקום
אנונימית
התחברות ל