8 תשובות
תקופה שלא תשכח
היה פחד לא מוסבר כזה
היה פחד לא מוסבר כזה
שואל השאלה:
תראה בקליפ אשכרה הכל היה ריק ברחוב הזוי
תראה בקליפ אשכרה הכל היה ריק ברחוב הזוי
אנונימי
זה לא כזה שחור או לבן
אנשים אשכרה מתו מקורונה
בתי חולים היו בתפוסה מלאה++++
במדינות אחרות כמו איטליה ועוד באירופה המוות היה בשיעורים הרבה יותר גבוהים
אז נכון לא ידעו בדיוק מול מה אנחנו עומדים ועכשיו זה נראה מוזר בדיעבד
אבל צריך להיזהר לדעתי מלסמן את כל הקורונה כ"כבשים" וכאילו הכל היה שקר מוחלט
אנשים אשכרה מתו מקורונה
בתי חולים היו בתפוסה מלאה++++
במדינות אחרות כמו איטליה ועוד באירופה המוות היה בשיעורים הרבה יותר גבוהים
אז נכון לא ידעו בדיוק מול מה אנחנו עומדים ועכשיו זה נראה מוזר בדיעבד
אבל צריך להיזהר לדעתי מלסמן את כל הקורונה כ"כבשים" וכאילו הכל היה שקר מוחלט
שואל השאלה:
זה בסך הכל היה שפעת, וגם דיי חייב להגיד שבאיזשהו מקום זהיכול להיות גם פסיכולוגי עם כל הפחד שהחדירו בחדשות
זה בסך הכל היה שפעת, וגם דיי חייב להגיד שבאיזשהו מקום זהיכול להיות גם פסיכולוגי עם כל הפחד שהחדירו בחדשות
אנונימי
כן, כל תקופה והכבשים שלה :) היום הכבשים זה אלה שמקדמים את הרעיון שהכדור שלנו שטוח ושקיימים אנשי לטאה חח
אז ממליצה לך להסתכל על נתונים, התמותה הייתה גבוה בהרבה
לא מדובר במשהו דמיוני
אכן היו דברים שבדיעבד התברר .לא נכונים (כמו זה שהקורונה יכול לחיות על משטחים וצריך לחטא הכל מיליון פעם וכו..) אבל זה לא מבטל את מה שהיה
ממליצה לך להסתכל על מקרים כמו איטליה
לא מדובר במשהו דמיוני
אכן היו דברים שבדיעבד התברר .לא נכונים (כמו זה שהקורונה יכול לחיות על משטחים וצריך לחטא הכל מיליון פעם וכו..) אבל זה לא מבטל את מה שהיה
ממליצה לך להסתכל על מקרים כמו איטליה
שואל השאלה:
ההפך אותם אנשים שמקדמים שהכדור שטוח הם אלה שהתנגדו בקורונה ולא אלה שהאמינו בה
ההפך אותם אנשים שמקדמים שהכדור שטוח הם אלה שהתנגדו בקורונה ולא אלה שהאמינו בה
אנונימי
^נכון אבל היום הם הכבשים. הולכים בעיניים עצומות אחרי המנהיגים שלהם. מצחיק לראות את זה מהצד.
באותו הנושא: