9 תשובות
לדבר אבל לא לחפור את הנושא , לפעמיים צריך להבליג עצם זה שהיא פנתה אלייך זה כבר מראה שינוי לטובה וחיובי . לדעתי , תדברי איתה על זה תסגרו את הנושא בטוב
קודם כל אימלא אני הייתי מעריכה אותה כפול מליון!! זה שהיא וואלה יודעת לבוא ולהוריד מהאגו בטח ובטח אם קשה לה והיא באמת אומרת לך וואלה טעות שלי את צדקת זה מראה המון וזה מה זה מוערך.
תגידי לה שאת מעריכה את זה מאוד
לדעתי אין מה לפתוח את הנושא מחדש אם היא כבר התנצלה והבינה שהיא טעתה
שואל השאלה:
כן אבל זה "יש סיכוי שצדקת" כאילו מה זה ההתנצלות הזאת מה אני אמורה להגיב עליה
אנונימית
אין בעיה יכול להיות שקשה לה להתנצל עד הסוף והיא עשתה את זה בעקיפין אבל אל תצאי ראש קטן למרות שאני ממש מבינה אותך כנראה שבאמת קרתה סיטואציה לא נעימה, ובאמת לא יודעת מה יש לענות על זה, אני הייתי שולחת לה הודעה קולית אומרת לה שאני מעריכה את זה שהיא חשבה על זה ושאת מקווה שהיא הבינה עד הסוף ותסבירי לה מה הרגשת ומה היה בעצם ותגידי לה שזה בתור מטרה לפתור ולא לריב
שואל השאלה:
וואי את מושלמת
אנונימית
די תודה אני פה תמיד
אני הייתי כותבת הכל בסדר פשוט
מכאן את מגיבה איך שאת רוצה כי כן כיבדת אותה אבל את לא חייבת כלום
אפשר להבין שממש קשה לה לבקש סליחה וזה שהיא כתבה "יש סיכוי שצדקת" זה לא משהו רע, זה רק מראה שקשה לה להודות אבל הייתי מעריכה ממש את הסליחה הזו כי היא שמה את האגו בצב ושלחה לך הודעה כי את חסרה לה