כשאני משתחרר אני לא יודע ככ מה לעשות וגם מבחינת מגורים אני גר כרגע עם ההורים ואני ממש רוצה לעבןר לגור לבד עם חברה שלי אבל גם באותו זמן באלי קצת להשאר בעיר שלי, לכמה שנים קצת קשה לי לצאת מפה אני לא יודע אם לעבוד בעיר שלי לשנה ואז להתקדם אולי לעבודה אחרת? או מתי לעבור בידיוק ואיך להתארגן על כסף ולחסוך כמה שיותר כדי לעבור לגור לבד