11 תשובות
לא מוזר
^ זה דווקא כן קצת מוזר סליחה אחי
אנונימי
אניי אניי
שואל השאלה:
^ אני עוד מעט אשלח לך בפרטי אין לי עדיין 5פרחים לא יכולה לשלוח הודעות
^ אני עוד מעט אשלח לך בפרטי אין לי עדיין 5פרחים לא יכולה לשלוח הודעות
אנונימית
לדעתי פשוט לדבר עם אנשים להגיב במקומות ברשת לעבור לפרטי.. לאט לאט נוצרים קשרים וחלקם הופכים למשמעותיים.
(בידוד של שנה? מה?)
(בידוד של שנה? מה?)
תשלחי לי הודעה גם❤
שואל השאלה:
8 דקות^
קשה להסביר מה קרה תקופה קשה
8 דקות^
קשה להסביר מה קרה תקופה קשה
אנונימית
^נראה לי שכולנו פה פנויים לשבת ולהקשיב לך מספרת :).. אם תרצי. זה כיף לשתף דברים קשים. אבל קחי תזמן..
מוזמנת לפנות אלי אני באותו מצב
נראה לי כולכם צריכים לפתוח קבוצה איפשהו ולהיות חברים ביחד. זה יהיה ממש חמוד.
אני בעד
באותו הנושא: