8 תשובות
אני הייתי נפגעת כן
הגיוני שנפגעת
הגיוני שנפגעת, תדברי איתה על זה.
הגיוני לדפוק ברז לפעמים, אנחנו בני אדם ולא תמיד יש כוח, אך הסיבה השניה לגיטימית לגמרי, לא חברי
שואל השאלה:
והיא בכלל לא הסכימה לספר לי בהתחלה עם מי היא נפגשת כי היא הבינה שזה לא נראה טוב אבל כאילו
והיא בכלל לא הסכימה לספר לי בהתחלה עם מי היא נפגשת כי היא הבינה שזה לא נראה טוב אבל כאילו
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לה אבל היא אמרה שהיא גם חברה שלה והיא צריכה גם להראות לה שהיא גם חברה שלה ובלה בלה בלה בלה
אמרתי לה אבל היא אמרה שהיא גם חברה שלה והיא צריכה גם להראות לה שהיא גם חברה שלה ובלה בלה בלה בלה
אנונימית
כן לגמרי הגיוני
באותו הנושא: