7 תשובות
לא
לא עדיין לא
תלוי בבן אדם
לא קרה לי אישית
קרה לי שלא התחלתי עם מישהי בגלל זה, אבל לא קרה לי משהו כמו שאת מתארת
כן
אבל אם את מתעניינת במישהו, תעשי גם את צעד, שלא סתם תצפי ותתאכזבי
אנונימי
האמת שלא, אני לא מפחד מדחייה שתגיע ממישהי שאני אוהב
יכול להיות כן
אנונימי
התחברות ל