3 תשובות
כאילו אני זוכרת שהם טיפה יקרים אבל אני לא ממש מכירה תחלופות לזה בארץ
הם לא כאלה נחמדים אבל המחירים שלהם סטנדרטיים כאילו בהשוואה נגיד לאוזן השלישית זה די דומה פשוט הבדלים ספציפית על תקליט או דיסק מסויים
אז הייתי משווה בין שניהם בודקת מה יותר זול
יש גם את שבלול שהם אחלה גם באותו טווח מחירים
פשוט תחפשי את הדיסקים הספציפיים שאת רוצה באתר של כל חנות ותראי איפה הכי זול
התחברות ל