4 תשובות
אין סיבה שלא יחזיק
זה בסדר פשוט אל תעשי יותר מידי באותו יום ותהיי במזגן וזה לא אמור לזוז
הכל טוב אני מכירה בנות שהמאפרת הגיעה להן ב9 בבוקר והתחילו איפור. פשוט שמים הרבה קיבוע וזה אמור להחזיק הכל יהיה בסדר
לדעתי באופן כללי ביום כזה עדיף להתחיל ולסיים מוקדם כדי לא להיות בלחץ של זמן אז אני הייתי מסתכלת על זה לטובה דווקא:)
באותו הנושא: