11 תשובות
עדיף רק אם יש לכם שיחה לפני
אם עוד לא דיברתם לפני אז לא
אנונימית
אם היא ענתה לך ודיברתם ואת הולכת לישון עכשיו נראלי זה סבבה לכתוב
רק אם הייתה שיחה, עוד לא מאוחר להתחיל משהו
אנונימי
עם*
וכן למה לא, אם באמת דיברתם לפני
וכן למה לא, אם באמת דיברתם לפני
שואל השאלה:
לא הבנתי על מה התיקון של האם ?
ודיברנו בכללי היום כמה פעמים אבל לא בהכרח שתהיה לנו עוד שיחה (התכתבות ) אז חשבתי להקפיץ הודעה אפילו בלי לב משהו פשוט מכבד
לא הבנתי על מה התיקון של האם ?
ודיברנו בכללי היום כמה פעמים אבל לא בהכרח שתהיה לנו עוד שיחה (התכתבות ) אז חשבתי להקפיץ הודעה אפילו בלי לב משהו פשוט מכבד
אנונימית
זה מעשה יפה ומראה שאת חושבת עליו
שואל השאלה:
אה חחח ח ח ח ח ח עכשיו אני רואה כל האם והאם והאם פספסתי עם אחד
אה חחח ח ח ח ח ח עכשיו אני רואה כל האם והאם והאם פספסתי עם אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחורה
אני בחורה
אנונימית
סורי תיקנתי
שואל השאלה:
הכל טוב
פשוט רציתי להדגיש כי זה דינמיקה אחרת בין בנות לבנות ח ח ח ח ח ח
הכל טוב
פשוט רציתי להדגיש כי זה דינמיקה אחרת בין בנות לבנות ח ח ח ח ח ח
אנונימית
באותו הנושא: