5 תשובות
אם את מתחילה בכיתה ט-י אז את מסיימת את הקורס מוקדם ואז מקבלת שעות מחויבות
אם את מתחילה ב יב אז בזמן הקורס את לא מקבלת שעות
אם את מתחילה ב יב אז בזמן הקורס את לא מקבלת שעות
מגיל 18 אפשר ללכת לקורס חובשים / חובשים בכירים/ פרמדיקים עם סמוכויות הרבה הרבה יותר ממה שיש למתנדב נועד
ההתנדבות במדא שמתחילה בקורס 60 היא למטרת איוש משמרות כמגישי עזרה ראשונה, בנוסף יכולים לעשות קורס מדריכים ולהדריך קורסי עזרה ראשונה
מילוי אבטחות, עזרה בהתרמות דם, להיות במוקד עצמו ולעזור בו וגם לעזור בבנק הדם
התנדבות אחרי גיל 18 (וסיום כיתה יב) יותר מדי רחבה אז אין לי כוח לפרט
מילוי אבטחות, עזרה בהתרמות דם, להיות במוקד עצמו ולעזור בו וגם לעזור בבנק הדם
התנדבות אחרי גיל 18 (וסיום כיתה יב) יותר מדי רחבה אז אין לי כוח לפרט
את כבר נחשבת בוגרת בגיל הזה. את יכולה להתקדם משם לקורס חובשים והלאה. בנוסף, את יכולה לעלות למשמרות לילה, לבחור נהגים ולעלות רק עם נהג.
שואל השאלה:
אם בא לי לעשות שירות לאומי במדא אבל אף פעם לא התנדבתי שם סה אפשרי?
אם בא לי לעשות שירות לאומי במדא אבל אף פעם לא התנדבתי שם סה אפשרי?
אנונימית
באותו הנושא: