5 תשובות
הוא יצא מגעיל שמעי גם אם באותו יום הוא היה חם ואוהב. לפעמים אנשים יכולים ליהנות מהקרבה והרגעים ביחד ועדיין להבין שזה לא מרגיש להם נכון כקשר. מה שכן, הדרך שהוא בחר להיעלם ולא לענות ממש דוחה ולא מכבד כי היא משאירה אותך בלי סגירה. לדעתי אל תרדפי אחריו יותר, כי אם הוא רוצה לדבר הוא יודע איך להגיע אליי
שואל השאלה:
^ מה זאת אומרת בלי סגירה? הוא לפני בחר לסיים את הקשר וזהו הבנתי את זה ועבר שבועיים לא דיברנו בכלל, החלטתי לשלוח לו הודעה כי אני לא וותרנית אני באמת התאהבתי בו, עבר שבוע וחצי הוא לא ענה הוא בכלל לא נכנס להודעה אפילו זה מסומן בוי כחול זה עד עכשיו בוי אפור, למה מה הקטע שלו לרשום אנח לא מעוניין לדבר מה העניין שלו?
אנונימית
כשאני אומרת בלי סגירה, אני מתכוונת שלא הייתה לכם שיחה שממש מסבירה מה קרה ומה הוא מרגיש, אלא שהוא פשוט כתב שהוא רוצה לסיים ואז התרחק. וזה משאיר אותך עם הרבה שאלות כמו למה? מה השתנה? האם עשיתי משהו? בלי תשובה ברורה.
שואל השאלה:
^ יש מצב שזה שהוא לא ענה זה בכוונה כי הוא לא רוצה לענות או להכנס להודעה עכשיו אלא שאולי מתישהו הוא כן יחליט לשלוח לי ולענות?
אנונימית
אני ממליצה לך לשחרר
סתם חבל על האנרגיות אני אישית הייתי שם במצב הזה אני אומרת לך מניסיון
לא רוצה זהו תשחררי יבוא אחד חדש
התחברות ל