7 תשובות
תשתדלי כמה שפחות כי אסור
זה כאילו את פותחת פה על עצמך ככה תחשבי
זה הורס בטירוף ודרך אגב כשאת מדברת על מישהו לשון הרע כל המצוות שאת עושה עוברות אליו. אז הינה סיבה לא לדבר וזה גם לי קשה בטירוף אבל לפחות לעשות השתדלות
שואל השאלה:
כי עם אני לא אדבר לשון הרע אני אהיה משעממת על מה אני אדבר עם חברות שלי כאילו הכל זה ריכולים וזה והן מרכלות מלא אז גם מה אני אענה להן?
אנונימית
^ מבינה אותך בטירוף ואני לפעמיים חושבת שזה הדבר שהכי מביא נושא שיחה וזה כל כך קשה להפסיק
שואל השאלה:
אוף איך אפשר לא יהיה לי על מה לדבר ככה באמתת וגם למשל במסעדה עם אני אומרת סתם לחברה שלי על המלצר שהוא מתנהג כזה מוזר זה נחשב לשון הרע?? ואוףךף
אנונימית
^ לא חושבת שזה נחשב לשון הרע כי את לא אומרת דבר רע עליו, אם את נגיד אומרת כזה "הוא מתנהג ממש מוזר" זה לא לשון הרע אבל נגיד לדבר על חברה ולרכל עליה זה כבר לשון הרע
שואל השאלה:
גם לדבר על מישהו ברחוב שלא מכירים למשל להגיד איזה מכוער אני לא עושה את זה אבל סתם לדעת זה נחשב?
אנונימית
התחברות ל