10 תשובות
כן
ברור
כן, הרבה מוצאות את הנתון הזה מושך לכשם עצמו
כן
בהחלט
כן אבל לא מוריד לי אם לא
לרוב כן
זה גברי אבל לא הייתי רוצה שבן זוגי יהיה לוחם
אנונימית
בעיקרון כן,כי זה משהו שנתפס כגברי.
לי אישית זה לא משהו שמוריד או מעלה יותר מדי
לי אישית זה לא משהו שמוריד או מעלה יותר מדי
המחשבה מדליקה מאוד. יצאתי עם אחד פעם אחת
ולעולם לא אעשה את זה שוב
ולעולם לא אעשה את זה שוב
באותו הנושא: