4 תשובות
היא הייתה יבשה אליו ולא התעניינה בו בכלל והיא אמרה לך שאין לה בעיה שאתם בקשר ופתאום שהולך לך טוב ואת שמחה אז היא אומרת לנתק ממנו קשר? זה כבר בעיה שלה
יצאת הכי בסדר
יצאת הכי בסדר
היא לא רצתה אותו, זה בכלל לא נחשב קטע, אין כאן גירל קוד
תעשי מה שמתחשק לך איתו, יצאת הכי סבבה שבעולם היא סתם קנאית
תעשי מה שמתחשק לך איתו, יצאת הכי סבבה שבעולם היא סתם קנאית
שואל השאלה:
אבל מה אני עושה עם חברה שלי? כי אני לא רוצה להיות מהבנות האלה ששמות בנים מקום ראשון לפניי חברות שלהן אבל אם היא הייתה אומרת לי לפני שנקשרתי אליו לא הייתי אומרת מילה וישר חותכת את זה אבל עבר די הרבה זמן
אבל מה אני עושה עם חברה שלי? כי אני לא רוצה להיות מהבנות האלה ששמות בנים מקום ראשון לפניי חברות שלהן אבל אם היא הייתה אומרת לי לפני שנקשרתי אליו לא הייתי אומרת מילה וישר חותכת את זה אבל עבר די הרבה זמן
אנונימית
תגידי לה את זה
שהיא אמרה לך שהכל בסדר בהתחלה ושאת כבר נקשרת אליו ושבמילא לא קרה בינהם כלום ובואי גם היא לא רצתה אותו בכלל והייתה יבשה אליו
שהיא אמרה לך שהכל בסדר בהתחלה ושאת כבר נקשרת אליו ושבמילא לא קרה בינהם כלום ובואי גם היא לא רצתה אותו בכלל והייתה יבשה אליו