19 תשובות
אני אחזיק לך את היד כשאגיד את זה, אבל גם בי סקסואלים קיימים
אני אומר תנסי איתה חיים פעם אחץ
היא בי?
אנונימית
אז את לא לסבית אבל גם לא סטרייטית, פשוט ביסקסואל
אין צורך.
את יכולה להמשיך להרגיש את זה אבל.
את יכולה להמשיך להרגיש את זה אבל.
שואל השאלה:
לא , פשוט כל פעם שאני מאןנnת אז אני חושבת עליה וזה הזייה כי אני לא לסבית
לא , פשוט כל פעם שאני מאןנnת אז אני חושבת עליה וזה הזייה כי אני לא לסבית
אנונימית
כאילו להידלק עליה
אז את בי יפהשלי
יש לי חדשות לספר לך אם את לא נמשכת לגברים ולנשים כן כמו חברה שלך אז את כן לסבית ואם את נמשכת גם לגברים וגם לנשים אז את ביסקסואלית שזה אומר שאת חצי לסבית:)
שואל השאלה:
לאא בחיים לא הייתי יוצאת איתה בחיים לא לדייט או כאלה רק לשכב
לאא בחיים לא הייתי יוצאת איתה בחיים לא לדייט או כאלה רק לשכב
אנונימית
חצי לסבית?
זאת ההגדרה שלך לבי?
זאת ההגדרה שלך לבי?
ביסקסואליות (דו-מיניות) היא נטייה מינית המאופיינת במשיכה רומנטית, רגשית או פיזית ליותר ממגדר אחד. המונח מתייחס לרוב לאנשים הנמשכים לגברים ולנשים, אך הוא כולל גם משיכה מגוונת לאנשים שאינם מזדהים בהכרח על הספקטרום הבינארי.
חסכתי לך את החיפוש בגוגל
חסכתי לך את החיפוש בגוגל
^^^זה עדיין נחשב
משיכה מינית ומשיכה רומנטית לא חייבות לבוא ביחד ועצם זה שאת נמשכת מינית אומר שאת נמשכת לבנות
^^לא סתם אמרתי כי היא אמרה שהיא בכלל לא לסבית וכל זה
משיכה מינית ומשיכה רומנטית לא חייבות לבוא ביחד ועצם זה שאת נמשכת מינית אומר שאת נמשכת לבנות
^^לא סתם אמרתי כי היא אמרה שהיא בכלל לא לסבית וכל זה
אז את בי פשוט
להמשך לנשים עדיין עושה אותך לסבית או ביסית
זה לא דבר רע, אם את לא מוכנה לפעול לפי כך אף אחד לא חייב לדעת בכל מקרה. אבל בכנות, בחברה של היום, זה ממש ממש סבבה
זה לא דבר רע, אם את לא מוכנה לפעול לפי כך אף אחד לא חייב לדעת בכל מקרה. אבל בכנות, בחברה של היום, זה ממש ממש סבבה
איכס
אנונימי
^איכס
יכול להיות שאם לא הייתה לך משיכה לאף אחת אחרת את בי עם העדפה לגברים
אז את בי-מינית וסטרייטית רומנטית, התעלומה נפתרה (:
עכשיו חשבתי לשם טוב יותר לסטרייטית רומנטית- הטרומנטית (הטרו-רומנטית)
עכשיו חשבתי לשם טוב יותר לסטרייטית רומנטית- הטרומנטית (הטרו-רומנטית)
באותו הנושא: