9 תשובות
לזרוק
זה בסדר
תטעמי אם הטעם לא טוב תזרקי
שואל השאלה:
תחליטו חח
אנונימית
אם זה דג נא, אסור לשמור אותו להרבה זמן
הוא כבר היה מחוץ למקרר והמקרר לא טוב מספיק
שואל השאלה:
זה דג מוכן ולא דג נא
אנונימית
אה, לזה התכוונת במוכן
אז סבבה
אני חושבת שאפשרי
התחברות ל