6 תשובות
לחלוק אוזניות זה לא דבר רומנטי
אני גם עושה את זה
אני גם עושה את זה
זה... לא רומנטי
זה ממש נחמד, זה מוזר רק לאנשים שלא יודעים להחזיק קשר חברי
וואלה שהייתי בחטיבה עשיתי את זה גם עם חברה טובה
צחקו עליי והורדתי את זה כי התביישתי
אני מתחרט על זה רצח אבל החברה לא זוכרת למזלי
שימי פס על מה שאומרים
צחקו עליי והורדתי את זה כי התביישתי
אני מתחרט על זה רצח אבל החברה לא זוכרת למזלי
שימי פס על מה שאומרים
זה לא רומנטי
שואל השאלה:
כיף לראות שחושבים כמוני כי הקרציות האלו לא
כיף לראות שחושבים כמוני כי הקרציות האלו לא
אנונימית
באותו הנושא: