5 תשובות
כן
לא יכל להיות לי אכפת פחות חחח
נראלי שכן
אני גם עסקתי בספורט שנראה קל אבל מרשים
הייתי בהתעמלות מכשירים זה על אותו עיקרון
זה ליטרלי לקפוץ על רצפה/טרפולינה/משטח קפיצי אנשים באמת לא מבינים את ההבדל בין טרמפולינה אולימפית ל"אני יכול. גם. לעשות סלטה בחצר בבית"
אני גם עסקתי בספורט שנראה קל אבל מרשים
הייתי בהתעמלות מכשירים זה על אותו עיקרון
זה ליטרלי לקפוץ על רצפה/טרפולינה/משטח קפיצי אנשים באמת לא מבינים את ההבדל בין טרמפולינה אולימפית ל"אני יכול. גם. לעשות סלטה בחצר בבית"
כן, בטח.
כמובן. רוב תחומי הספורט ירשימו אותי.
באותו הנושא: