9 תשובות
קורה להרבה
אם זה מביך כן אולי אבל גם לבנים נופל מכנסים לפעמים
כל מיני הכל טוב זה עובר ונשכח
לא הבגד ים אבל נפלה לי המגבת במלתחה (לא זוכרת אם בים) כשהייתי בלי כלום עליי חוץ מהמגבת
הכל טוב אני בטוחה שאף אחד לא זוכר אז אין לך מה להיות מובכת
כן קרה לי כמה פעמים
כן קרה אבם הסתרתי מהר ורק חברה ראתה שממנה לא אכפת לי
דברים כאלה קורים אין לנו מה לעשות ממש
אנונימית
לא אבל קרה ל2 חברות שלי משהו כזה
אה קרה גם לי אבל זה היה בבריכה רק עם חברות אז זה לא כזה משנה
כן קרה לי כשהייתי ילדה
קרה לי פעם אחת שהייתי ביציאה של החטיבה לימית 2000 עם השכבה לתחילת החופש הגדול עליתי על המגלשות המחוברות של הצבעים ועף לי מים על הפרצוף בירידה אז בכלל לא שמתי לב שנפל לי כל הטופ לא הרגשתי בכלל ומול המגלשות יש גדר קטן כזה שעומדים שם מלא מלא אנשים מחכים למגלשות כנראה לא יודעת ולקח לי איזה 2 דקות לשים לב והרמתי אחרי שאיזה 50 אנשים ראו לי את הציצי אבל למזלי תלמידים אחרים בגילי לא היו באזור בשביל לראות אז פשוט המשכתי הלאה לא ככ אכפת לי
התחברות ל