התחברות
הרשמה
מה להכין משהו מתוק ? אין לי שוקולד אוליי להכין פחזניות ?
26 ביוני 2026, 19:01
עוגות
אוכל
שמנת מתוקה
מתוק
תשובה אחת
אם אפשר להכין פחזניות אז לכי על פחזניות
אם הייתי יכולה הייתי אוכלת פחזניות למשך כל חיי
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
ניסיתי להכין שוקולד ויצא לי מתוק איכס ירקתי
משהו טעים ומתוק להכין? משהו עם שוקולד
יש לכם אולי מתכון לאיזה משהו מתוק משוקולד ומהיר שאני יכולה להכין לי עכשיו?
בא לי לאכול משהו מתוק עדיף שוקולדי וטעים אבל בלי הרבה קלריות מה להכין??
אין לי שוקולד בבית או משהו מתוק ואני רוצה מתוק מה לעשות??
באלי להכין משהו מתוק אבל אין לי כמעט דברים בבית שוקולדים וכאלה מה אפשר להכין?
יש למישהו קינוחים טעימים שאפשר להכין עכשיו בלי שוקולד יש רק נוטלה משהו מתוק, וטעים
באלי משהו מתוק שוקולדי באיזה גלידה/שוקולד אין חשד לסלמונלה?
למישהו יש משהו מתוק כשר לפסח שאני יכולה להכין חוץ ממצה עם שוקולד?
באלי משהו מתוק מה אפשר להכין חוץ ממצה עם שוקולד??
איך להכין רוטב שוקולד לעוגה מבלי שמנת מתוקה?