7 תשובות
שווה רק בשביל להעלות את הממוצע בגרויות לסכם של האוניברסיטה
אנונימי
כן אם את רוצה לעשות בצבא דברים שקשורים זה יוכל לעזור לך
בכללי זה מעניין
בסוף אגב ה ai כן לוקח חלק אבל זה לא יקח את כל העבודות זה כן שווה
בטח
שווה גם בשביל הסכם וכל זה,
ואני גם הייתי מוסיף ואומר שזה שווה כי זה חושף אותך לעוד תחומי ידע והזדמנויות שלא היו לך
שואל השאלה:
^^גם רק במקרים מסויימים כי במקצוע של האוניברסיטה אפשר להוסיף רק 2 מקצועות בחירה
אנונימית
כן אז אם את חושבת שתקבלי ציון טוב במחשבים ו (פיזיקה מקווה בשבילך) אז אין סיבה באמת להרחיב
אנונימי
אין קשר בין המגמה לתעסוקה שלך כל כך רחוק... וכדאי- בשביל הסכם העניין וזה כן אמור לעזור בצהל וכמו שפורש אמר הזדמנויות
התחברות ל