התחברות
הרשמה
בנות מה לעשות מכונת שיזוף עם חלק עליון או בלי?
26 ביוני 2026, 18:44
שיזוף
תשובה אחת
בלי
HEH (אני בת)
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
בנות עשיתן שינויים בשיער(החלקה, תוספות, צבע, גוונים) / הדבקתן ריסים / קעקוע / מכונת שיזוף /הזרקה?
מכון שיזוף- בנות אתם נכנסות למכונה עם חלק עליון או ללא ?
אני בת 16 וחצי ואני רוצה לעשות מכונת שיזוף
בנות, מה אתן חושבות על בנים שעושים שיזוף (במכונת שיזוף)?
אפשר ללכת לעשות מכונת שיזוף ואחרי זה לעשות שפם וגבות עם שעווה?
בנות דחוף זה לגבי מכונת שיזוף בעמידה
בת 14 זה ממש מסוכן לעשות מכונת שיזוף ?
אני רוצה לעשות מכונת שיזוף בשביל הפס אבל ישלי צבע עור תימני ,לעשות ?
בנות מותר כמה ימים אחרי לייזר לעשות מכונת שיזוף ?
בנות בא לי לנסות לעשות מכונת שיזוף
באיזה גיל אפשר לעשות שיזוף בהתזה / מכונת שיזוף