התחברות
הרשמה
מי שהיה בo2 לונדון והיה בעמידה
אני הולכת באוגוסט להופעה של אריאנה גרנדה ואני צריכה לדעת אם אפשר להראות להם תמונה של דרכון כי בעמידה זה 16+ או שחייב תעודה פיזית פליז עזרה
26 ביוני 2026, 18:39
לונדון
נסיעה
טיסה
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
למה כשאני אומר שאני משתין בעמידה מאמינים לי, אבל כשאני אומר שאחותי משתינה בעמידה
מישהו שהיה בלונדון והיה לו טיסה ממש מוקדם בבוקר
מי שהיה מתישהו בהופעה בo2 בלונדון בעמידה
דופק מהיר בעמידה... היום בבוקר אני צחצחתי שיניים (אני מצחצח בדרך כלל בעמידה) אני שמתי לב שהיה לי דופק של 130
שאלה למי שהיה בלונדון לא קשור לקורונה לדעתכם לונדון היא עיר יפה?
אני נוסעת ללונדון עוד שבוע, מי שהיה בלונדון, איך שם?
מי שהיה בהופעה בעמידה
למבקרי לונדון ומעריצי הארי פוטר כולל חיות הפלא והיכן למצוא אותן
למה לעמידת ראש קוראים עמידת ראש אבל לעמידה רגילה לא קוראים עמידת רגליים??
מי שהייתה בלונדון: יש פלורנס בי מילי בלונדון???
שהייתי בלונדון במוזיאון השעווה שמו שם את היטלר בתור בובת שעווה