6 תשובות
אולטרה, יש לי ולא מתחרטת לרגע
קניתי לפני פחות מחודש
סוללה מטורפת, ביצועים מטורפים
אולטרה או s
אחי fe זה מעפן לדעתי וואלק
הם כולם סבבה תלוי בתקציב שלך ומה אכפת לך
אולטרה זה הטופ של הטופ אז הוא הכי טוב
שואל השאלה:
האולטרה לא מרגיש גדול מידי?
אנונימי
האמת שלא
כאילו אם אתה עובר מטלפון עם מסך קטן משמעותית כמו אייפון 14 הרגיל סתם דוגמה יקח לך קצת זמן להתרגל אבל בכללי זה לא משמעותי
אולטרה 6.9
פלוס 6.7
רגיל 6.3
fe 6.7

וכן האולטרה יכול להיות גדול מדי ומסורבל מדי, לי אישית יש s25u ואני קצת מרגיש ככה איתו, הוא די בלוק

זה לא כזה מפריע לי כי אני מעדיף מסך גדול אבל כן
התחברות ל