18 תשובות
קורא ספרים
בגלל שאין תשובה אני פשוט יושב ומנתק את המוח כדי לא לסבול מזה (פתרון גרוע)
אנונימי
שומעת שירים
רואה סרט/סדרה
מנקה
רואה סרט/סדרה
מנקה
עובדת
אנונימי
קוראת ספרים רואה סדרות גוללת בטיקטוק ישנה
אנונימית
קורא ספר, שומע מוזיקה ולפעמים איזה סרט אימה
אנונימי
אמנם לא לבד תמיד, אבל מן הסתם שהיו לי תקופות בודדות יותר, ולא תמיד - אפילו לרוב אין לי עם מי להעביר את הסופש
אבל לוקחת את זה למקום חיובי, יש לי זמן להשקיע בעצמי, לקרוא דברים שדחיתי כל השבוע, לסדר את החדר, את המחשבות שלי, ומה לא בעצם?
אבל לוקחת את זה למקום חיובי, יש לי זמן להשקיע בעצמי, לקרוא דברים שדחיתי כל השבוע, לסדר את החדר, את המחשבות שלי, ומה לא בעצם?
בוכה עד שאני נרדם
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל זה גם באיזשהו מקום מדכא כזה להסתגר עם עצמך לבד
כל המחשבות פתאום מגיעות
ולי נגיד אישית קשה להתמודד לבד
כן אבל זה גם באיזשהו מקום מדכא כזה להסתגר עם עצמך לבד
כל המחשבות פתאום מגיעות
ולי נגיד אישית קשה להתמודד לבד
אנונימית
we get down every saturday night
חושב על הקראש בידיעה שלא אתחיל איתה בחיים
אנונימי
ים, מחשב, מסתובב בעיר
ספרים הליכות שינה ואוכל
האמת שאני די עושה את אותם הדברים מלבד מחויבויות שיש לי.
קורא, כותב, מאזין למוזיקה, מנגן, נמצא בסטיפס, ישן.
קורא, כותב, מאזין למוזיקה, מנגן, נמצא בסטיפס, ישן.
אני רואה סדרות וסרטים בנטפליקס
אני הייתי עושה הליכה עם מוזיקה עצובה ושוקע בעצב, נותן לעצב למלא אותי
יש לי הרבה תחביבים יחדניים אז אני סבבה בדרכ (וגם יש לי משםחה שאני איתם- גם אם אני לא יוצאת, מספיק לי החברה שלהם)
אפשר לקרוא ספר, לשבת ולהתחיל לצייר/לכתוב(ספר קומיקס או משהו כזה), לצאת להליכה ארוכה לאיזה חור יפה שיש באזור עם שירים (עם אוזניות ואם יש ביצים גם בלי) לצפות בסרט מעניין או סדרה, לסדר/לעצב את החדר (לעשות טיפה שינוי), לייבש פרחים יפים ולקרוא עליהם, לשבת וללמוד שפה חדשה(ורצוי כמה שיותר מוזרה) וזהו לא יודעת אין לי עוד רעיונות
אפשר לקרוא ספר, לשבת ולהתחיל לצייר/לכתוב(ספר קומיקס או משהו כזה), לצאת להליכה ארוכה לאיזה חור יפה שיש באזור עם שירים (עם אוזניות ואם יש ביצים גם בלי) לצפות בסרט מעניין או סדרה, לסדר/לעצב את החדר (לעשות טיפה שינוי), לייבש פרחים יפים ולקרוא עליהם, לשבת וללמוד שפה חדשה(ורצוי כמה שיותר מוזרה) וזהו לא יודעת אין לי עוד רעיונות
קני כדורסל, צאי למגרש באיזור שלך (אם יש כמה יותר טוב) תשחקי עד שעוד מישהו יבוא ותנסי להתיידד איתו. עובדד עם כדורגל גם מאוד ממליצה במיוחד אם יש כמה מגרשים קרובים אחד לשני תעברי בניהם עד שתמצאי מישהו, מקסימום תפתחי את הכושר שלך אם תשחקי לבד ותמצאי תחביב שירגיע אותך מהמחשבות של להיות לבד. זה גם פורק עצבים כל זה אומרת מניסיון