5 תשובות
זאת השנה האחרונה, ללכת למסיבות יב' ולהנות מהשנה האחרונה במסגרת הזאת. מציעים לך הזדמנות לעשות משהו כיפי? לכי על זה (כל עוד זה לא מזיק כמובן, נגיד סיגרייה לא)
ויהיה קשה, עייפות יב' זה לא משהו שיש להמעיט בו, אבל אם הלימודים חשובים אז לא לוותר! זאת שנה שיכולה מאוד לדפוק מי שנופל לעייפות יב', לא ליפול לזה! עוד קצת וזה נגמר!
לי לפחות ביולוגיה היה קל רצחחח
מתמטיקה הבגרות שלך תהיה איזה 6 שעות נראה לי
אנגלית גם לא קשה היה (לפחות לי)
לא עשיתי ביולוגיה ובטח שלא 5 5
אבל אני יכולה להגיד לך פשוט להנות ממנה
באמת תנצלי את השנה הזאת, לכי לכל פעילות חברתית
תשקיעי גם בלימודים זה חשוב את בישורת האחרונה
ובהצלחהה
לא לנשור
התחברות ל