9 תשובות
עם העכבר או בnumped
זה דרך העכבר בשביל לשנות כיוון
אפשר להגדיר בחיצים זה יותר נוח
אפשר להגדיר בחיצים זה יותר נוח
אם את צריכה עזרה במשימה באונליין או בסינגל אני יכול לעזור
שואל השאלה:
איך מטיסים עם העכבר? וחוץ מזה זה רושם לי להשתמש במספרים גם
איך מטיסים עם העכבר? וחוץ מזה זה רושם לי להשתמש במספרים גם
פשוט ללחוץ על העכבר כמו שאתה יורה לכיוון למעלה בשביל למעלה למטה בשביל למטה צדדים בשביל צדדים
כן אתה יכול ללחוץ על האזור של המספרים במקלדת בצד ימין זה גם עובד 8 למעלה 2 למטה 6 ימין 4 שמאל
זה יקח קצת זמן ללמוד
תנסה ללכת לבית ספר לטיסה שם ילמדו אותך נחיתה המראה כמה פעלולים וכאלה
וגם זה מעלה את הסקיל של הטיסה לדמויות (יש משימות שוד שאם בוחרים באפשרות של טיסה אז צריל ללכת לשם ללמוד)
תנסה ללכת לבית ספר לטיסה שם ילמדו אותך נחיתה המראה כמה פעלולים וכאלה
וגם זה מעלה את הסקיל של הטיסה לדמויות (יש משימות שוד שאם בוחרים באפשרות של טיסה אז צריל ללכת לשם ללמוד)
אנונימי
שואל השאלה:
ללכת לבית ספר לטיסה רק בשביל gta 5? (אימוג'י בוכה)
ללכת לבית ספר לטיסה רק בשביל gta 5? (אימוג'י בוכה)
לאלא
בשדה תעופה במשחק עצמו יש בית ספר כזה
תכנס למפה תראי יש שם סימן כזה
זה ילמד אותך
בשדה תעופה במשחק עצמו יש בית ספר כזה
תכנס למפה תראי יש שם סימן כזה
זה ילמד אותך
אנונימי
באותו הנושא: