6 תשובות
לא הייתי שומרת על קשר.
{;
גם אם הייתי שומרת על קשר זה לא היה אותו דבר זה מטומם להגיד את זה אם לא מחפשים זוגיות
לא הייתי שומרת על קשר
איזו סיבה יש לו להגיד את זה אם לא קנאה באחרים? אם אני לא בעניין שלו, לא הייתי מפסיקה לעשות דברים שהיו עלולים לפגוע בו וזה היה מרגיש מוזר
וואו האמת שזה קצת מביך
וגם אם הוא לא היה מאוהב בך עדיין או שלא שנשאר לו קצת רגשות כלפייך הוא לא היה צריך להזכיר את העובדה שהוא היה מאוהב בך, זה סתם לא רלוונטי
יכול להיות שאני מפספסת משהו אבל כן הייתי שומרת על קשר אלא אם כן זה היה ממש משנה את הקשר כי לפי דעתי אין מה להגיד למישהו שמאוהבים בו אם לא רוצים לקדם את זה אבל כן הייתי מנסה לשמור על קשר ואם זה היה משתנה בצורה שאני לא אוהבת הייתי מנתקת
התחברות ל